tiistai 14. huhtikuuta 2009

Arkussa aarre odottaa

Päikkärillä pidettiin tänään pienimuotoiset läksiäiset minulle, sillä harjoitteluni loppuu Torstaina. Sain istua valtaistuimella, kultalangoin kirjotun liinan päällä ja avata hopeisen aarrearkun, joka yleensä pitää sisällään lasten syntymäpäivälahjat.

Työtoverit ihanaiset muistivat minua kukkopillillä. Yksi lisää ikkunalaudalle!

Ja lapset olivat piirtäneet minulle suuren läjän kuvia muistoksi. Tässä kaksi suosikkiani, jotka aijon kehystää. Vaaleanpunaisessa olen tipun kanssa metsästämässä suklaamunia. Kuvassa myös omenapuu, kukkia ja vitsa. Vihreä kuvassa toimin tänään mallina ja Pekan piirrustuksesta tulikin sangen hauska!

2 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Hihi. Lapset osaavat ilmaista kaiken niin ihanan viattomasti. Ihan kuin maailmassa ei olisi niitä surullisia asioita ollenkaan.

humu kirjoitti...

Viattomasti ja suorasukaisesti. Juuripa siksi minä lapsien kanssa tulen työtäni tekemään =)