perjantai 18. kesäkuuta 2010

Idea

Olen ollut hölmö ja siinä uskossa, etten tälle kesälle kerkeä tehdä minkäänlaista matkaa. Tänään sain kuitenkin ajatuksen - minä lähden Viipuriin. Saimaan matkaverkko myy viisumivapaita Lappeenranta-Viipuri-Lappeenranta päiväristeilyjä ja parin päivän mittaisia kaupunkilomia. 2 päivän mittainen kaupunkiloma kesän parhaimpana reissuaikana maksaisi n. 108 euroa / henkilö. Hinta sisältää matkat ja majoituksen. Sitäpaitsi Viipurissa on nykyisin Eremitaašin sivutoimipiste!

Olen käynyt Viipurissa kerran aikaisemmin. Minusta se oli jollain tapaa kamalan kaunis kaupunki talvisodan runtelemine rakennuksineen ja vilkkaine toreineen. Katsokaa nyt! (klik klik, kuvat täältä)

Haluaisin Jonin matkaseurakseni, mutta yksinkin pärjään. Onhan minulla reppu ja kamera mukanani.

2 kommenttia:

Aridani kirjoitti...

no ompa halapa:D tonneha pittää yrittää (myöskin tuonne) mennä vierailee joku päivä :)

humu kirjoitti...

Nii, aattele enkä mää oo tajunnu vaikka oon jo kaks vuotta asunu täälä :D Oon määki tyhmä :D