keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

keskiviikon kujeita

Kävin tänään kampaajalla, voi miten piristävää! Hiusmalli on edelleen toispuoleinen, mutta himpun verran lyhyempi kuin aikaisemmin. Jakaus leikattiin pois, joten minulla on nyt kiva otsis. Tukka huutaa väriä, mutta se odottakoon tilipäivää.

Kurittomat hiukseni eivät suostu pysymään pöyhkeänä kaupan tuotteilla, joten ostin Tigin superstar- muotovaahtoa. Vaahto maksoi enemmän, kuin itse hiusten leikkuu... Ensi kerralla teen tilauksen ulkomaille!

Kampaajalta tallustelin korupajalle.

Maria teki kierrätyskorun ohuesta kuparijohdosta, ja minä aloittelin uuden ketjun väkertämisen alumiininauhasta, jota ilmeisesti löytyy paksujen voimakaapeleiden sisuksista.

Kivaa!

3 kommenttia:

Nita kirjoitti...

Tuumasta toimeen kommentoinnin suhteen... :-D
Ihana tukka! Mulla on aivan kamala kriisi välillä ku en oo käynyt moneen kuukauteen kampaajalla, ku oon kasvattanut hieman tukkaa että kesällä saa sitte miettiä minkälaista kampausta haluaa :-) se on niin voittamaton fiilis ku lähtee kampaajalta ja tukka on niin kevyt ja tuore :---D

humu kirjoitti...

hahaa, arvasin että se oot sää ku huomasin että 1 kommentti tullu :D
Kiitos! Oon kans tyytyväinen tohon, vaikka laittamattomana se on ihan toimistotäti-tukka!

Hiusten kasvattaminen on perseestä! Mää kasvatin, ja sitte ärsytti ku oli vaa semmonen möhkelötukka, muodoton ja malliton.

Eka päivä uuden tukan kans on aina paras. Ja sitte se on kivaa, ku ne pesee ekaa kertaa ja huomaa miten paljo vähemmän sitä tavaraa pääsä oikiasti on :D

Minttu kirjoitti...

Kiva tukka! Määki tulin justiinsa tukkatohtorilta ja on kans uus pää! Jee!