maanantai 20. syyskuuta 2010

Kirppisostokset

Tänään minun piti käydä kuntosalilla ja kirpputorilla. Olin jo pakannut urheiluvaatteet laukkuun, mutta viime tingassa päätin jättää ne kotiin ja keskittyä vain kirppistelyyn. Kiva saalis, mutta laihanlainen. (Toisin kuin minä kohta, kun en saa aikaiseksi aloittaa liikuntaa.)

Vaaleanpunainen keittiöpyyhe 1€

Suklainen keittokirja, jossa oli herkullisen näköisiä reseptejä. 1,5€

Punaiset nappikorvikset 1€

Jostain syystä aurinkoisina päivinä kamerani ottaa vaatteista suttukuvia. Ärsyttävää. Musta perusjakku 2€. Vuoressa repeämä, mutta ei se näy kellekään.

Persläppä 2€. Legginssien kanssa käytettävä takapuolen piilottaja. Olen usein leggareiden kanssa ongelmissa, koska ne kuultavat perspuolelta läpi. Tykkäisin käyttää legginssejä pitkien toppien kanssa, mutta pelkään aina paljastavani takamukseni. Nyt voin verhota sen tähän.

2 kommenttia:

syys kirjoitti...

Tuo persläppä on itseasiassa aikamoisen käytännöllinen! Eipähän tarvii miettiä vilkkuuko hanuri, ja tuon voi laittaa topinkin alle ja näyttää siltä, että on kaksi paitaa päällekkäin (; Me likes!

humu kirjoitti...

Persläppä on vitun hyvä :D Mää oon kauan ettiny tuommosta ja nyt löyty! Pitää ottaa se viikonlopuks testaukseen!