lauantai 21. toukokuuta 2011

iloinen takki

Iloinen takki


Kuva: marimekko


Jonkinlainen pakkomielle vaivannut päätäni jo jonkin aikaa. Marimekon iloinen takki. Pakko saada ennen uutta afrikkareissua ja sitä ennen laihduttava edellismatkan kilot pois. Ei yhtään minun tyyliseni riepu, mutta jotenkin kuitenkin niin ihana.


Onhan se hieman (ihan vitusti) tarhatätimäinen, mutta näen meidät yhdessä. Minä ja iloinen takki matkalla daladalapysäkille, minä ja iloinen takki sukkaa kutomassa, minä ja iloinen takki villasukat jalassa, minä ja iloinen takki satamatorilla...

2 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

Tuo ON ihana! <3 Meidän mummulle hommattiin tuommoinen oliko se nyt joululahjaksi vai synttärilahjaksi ja mummu on käyttänyt sitä paljon. =) Kelpuuttaisin kyllä itsellenikin tuommoisen!

humu kirjoitti...

Muistakko paljoko se makso? Ainaski yli sata euroa. Pitäis käydä sovittelemassa. Onhan se ihana, mutta jotenkin vituttaa maksaa vaatteista tuommosia summia :D Onhan se laatua ja marimekkoa ja ties mitä, mutta kun mää en yleensä osta mitään kallista ja oikeastaan nyt olen ostolakossakin. En saa ostaa mitään ennen kuin olen taas normimitoissa... ja siihen menee KAUAN! :D