tiistai 15. joulukuuta 2009

Postia Madridista

Soitin Jonille matkalla töistä kotiin. Minua odotti kirje - MADRIDISTA!

Hitsi vieköön, olin ihan unohtanut! Osallistuin kerran haasteeseen, jonka olemassaoloa en enää muistanut ollenkaan. Juanita Madridista lähetti minulle jotain omatekemäänsä ja kuoresta paljastui...

Ihana valokuva! Väliaikaisesti se nököttää jääkaapin ovessa, mutta saa kyllä joulun jälkeen raamit ympärilleen. Kiitos Juanita! Samalla mitä vilpittömin anteeksipyyntöni Mintulle, jota en ole heittänyt kirjapaketilla tämän haasteen tiimoilta. Se siirtynee ensi vuoteen.

Iltasella minua viihdytti Maria-tyttönen, joka myös kiikutti mukanaan minulle ihanan maatuskapaketin! Siitä lisää viimeistään Torstaina.

2 kommenttia:

juanita kirjoitti...

ai miten mukava kuulla, että valokuva miellytti!! olen ihan otettu tästä postauksesta :) hyvä, että kirje löysi tiensä turvallisesti perille.

humu kirjoitti...

En malttanut odottaa tämän postauksen kanssa aamuun, vaan jouduin näpsimään kuvat postistasi illalla... harmittaa vähän kun tuli niin kökkö kuvanlaatu kun pimeässä kuvasin:(

Kiitos vielä kerran postista, se totisesti miellytti :)