keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Tyrkytin

Opintoihimme AMK:lla sisältyy projektiopintoja joita tänä vuonna suoritan luokkatoverini kanssa amiksen taidetyöpajalla. Tänään sain valmiiksi tarjottimen, josta tuli tosi kiva. Tarjotin on tavallinen puutarjotin, josta olen hionut lakat pois, kiinnittänyt siihen kankaan liima-vesi-seoksella ja lakannut sen kaksi kertaa huonekalulakalla.

Matkalla pajalta kotiin kaaduin pyörällä ja tarjottimen toinen reuna lähti repsottamaan ikävästi tämän onnettomuuden seurauksena. :D Pitänee ostaa puuliimaa ja korjata vaurio. Näitä tarjottimia voisi tehdä kenties lisääkin... Ehkäpä joululahjaksi!

3 kommenttia:

Minttu kirjoitti...

lääh!

Oon joskus miettinyt että mun pitäis varmaan olla jokin ala-asteen luokanopettaja tai esikoulun opettaja niin saisin tehdä kaikkea vänkää päivät työkseni. =)

Riikka-Amanda kirjoitti...

Vautsi kun hieno ja mahtava idea, mäkin haluun:D JOSSAIN näin, mutta kun en lainkaan enää muista että missä, niin noita "ylimääräisiä" tarjottimia. Pitää yrittää kaivaa muistin sopukoista missä niitä oli ja hommata itsellekin projektiksi!!

humu kirjoitti...

Minttu: Mää haluaisin kauheasti käydä kursseja luoviin juttuihin joita voisin hyödyntää sitte. Taideterapia esim. olis jotenki ihan ihanaa!

Riikka: Mullakin on metsästyksessä nyt puutarjottimet... ajattelin käydä kysymässä koulun ruokalasta ja etsiä kirppiksiltä. Nyt mua innostais käsitellä samalla taktiikalla minun sohvapöytä!