torstai 7. tammikuuta 2010

Suunnitelmia

Karkkilakko on pitänyt. Olen jättänyt myös leivonnaiset ja muut herkut hetkeksi. Liikkunutkin olen, tehnyt lihasharjoitteita ja käynyt salilla. Lenkille en ole uskaltautunut, ulkona on ollut niin mahdottoman kovat pakkaset. Minun on tosi hyvä olla.

Töitäkin on jäljellä enää seitsemän hassua päivää. Sitten minulla alkaa pitkä, liki kuukauden mittainen loma. Olen suunnitellut, säästellyt, pohtinyt, mutta en aikatauluttanut. Sen verran tiedän, että loman aikana aion...

  • Käydä matkamessuilla!
  • Tavata ystäviäni Vantaalla.
  • Taivaltaa junalla kotiseudulleni Pohjois-Pohjanmaalle.
  • Käydä mummulassa opettelemassa sukan kudontaa.
  • Kuljeskella lapsuuteni maisemissa Kopsan metsiköissä.
  • Vierailla Muorinkin tykönä Alpuassa.
  • Nauttia Tatja-ystäväni seurasta viinipullon, salaatin ja saunomisen merkeissä.
  • Syödä suklaata!
  • Käydä Haaparannan Ikeassa.
  • Kierrellä Oulun kirppiksiä. Tai ainakin Raahen.
  • Istua kantakapakassani.
  • Arvostaa taas arkea palatessani kotiin!
  • Käydä Saimaan jäällä pitkällä kävelyllä.
  • Kunnostautua valokuvauksessa.
  • Siivota, myllätä ja järjestää.

Odotan kovin myös sitä, että saan järjestettyä enemmän aikaa bloggaamiselle. Kirjoittelu on jäänyt todella vähäiseksi, sillä olen tehnyt lähes pelkkää iltavuoroa kuluneiden viikkojen aikana.

Ei kommentteja: